Zwroty i reklamacje

Zwrot:

Dokładam wszelkich starań, aby moje produkty spełniły Twoje oczekiwania. Jeśli jednak po otrzymaniu swojego zamówienia, z jakichś powodów chcesz je zwrócić, masz na to 14 dni kalendarzowych od momentu wejścia w posiadanie swojego zamówienia. Uwaga! Produkt personalizowany na indywidualne zamówienie (np. dopasowywana długość czy szerokość) nie podlega pod prawo zwrotu.

Zwrotu możesz dokonać w jeden z poniższych sposobów:

  1. bezpłatny zwrot paczkomatem:

    a) uzupełnij papierowy formularz zwrotu, który otrzymałaś/otrzymałeś w paczce z zamówieniem (lub wydrukuj ten znajdujący się na dole strony),
    b) wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl i wybierz Linberry,
    c) uzupełnij formularz zwrotu – szybkie zwroty,
    d) odbierz kod zwrotu,
    e) zapakuj zwracany produkt wraz z wypełnionym papierowym formularzem zwrotu,
    f) udaj się do najbliższego paczkomatu i postępuj zgodnie z wytycznymi: nadaję paczkę -> mam kod zwrotu,
    g) włóż paczkę do automatycznie otwartej skrzynki,
    h) gotowe! 🙂
    i) teraz zaczekaj na zwrot środków 🙂

  2. zwrot inną metodą wysyłki:

    a) zgłoś do mnie chęć odstąpienia od umowy w formie pisemnej – możesz wykorzystać formularz zwrotu dostępny poniżej. Zgłoszenia możesz dokonać wysyłając formularz drogą elektroniczną (na adres kontakt@linberry.pl), lub pocztową.

    b) zwróć do mnie swoje zamówienie – paczkę zaadresuj na adres:

    Aleksandra Sendyka
    ul. Lema 5A/37
    31-571 Kraków

    Masz na to kolejne 14 dni. Możesz też wysłać przesyłkę zwrotną od razu z formularzem zwrotu.

    c) zaczekaj na zwrot środków.

Zwrot środków następuje w takiej formie, w jakiej zostało opłacone zamówienie. 

Na zwrot należności mam ustawowe 14 dni od daty powzięcia informacji o chęci odstąpienia od umowy. Zgodnie z prawem mam jednak możliwość wstrzymania się ze zwrotem środków, do momentu aż zwracany towar do mnie dotrze.

Jeśli opłaciłaś/opłaciłeś koszty dostawy, oprócz należności głównej zwrócę Ci także koszt najtańszej oferowanej przez mój sklep wysyłki.

W przypadku chęci wymiany produktu na inny rozmiar, nowe zamówienie otrzymasz ode mnie za darmo!
Z opcji wymiany na inny rozmiar możesz skorzystać jeden raz w przypadku jednego zamówienia.
W przypadku chęci skorzystania z tej opcji napisz do mnie na kontakt@linberry.pl, a poinstruuję Cię jak w tym wypadku postępować 🙂

Pamiętaj o kilku ważnych sprawach:

  1. Jeśli korzystasz z formularza innego niż załączony poniżej, upewnij się że są w nim zawarte wszystkie dane, które są mi potrzebne do zidentyfikowania zamówienia.
  2. Podanie przez Ciebie powodu odstąpienia od umowy nie jest wymagane, jednak pozwoli mi zrozumieć co mogę zrobić lepiej – jeśli możesz – proszę uzupełnij powód 🙂
  3. Zgodnie z prawem mam możliwość obniżenia wartości produktu zwracanego, jeśli produkt nosi ślady użytkowania, będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Jeśli więc mój produkt nie przypadł Ci do gustu – po prostu go zwróć.
  4. Koszty przesyłki zwrotnej leżą po stronie Kupującego (w przypadku wyboru innej metody zwrotu niż InPost paczkomaty).

Nie lubisz zwrotów i nie wiesz jak sobie poradzić? Nie martw się – napisz do mnie, a poprowadzę Cię krok po kroku 🙂 

Formularz odstąpienia od umowy do pobrania tutaj.

Reklamacja:

Jeżeli po otrzymaniu zamówienia lub w trakcie użytkowania produktu stwierdzisz, że ma on wady, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji.

W tym celu zgłoś do mnie reklamację na formularzu dostępnym poniżej (lub innym wzorze, pamiętaj jednak aby zawrzeć wszystkie dane niezbędne do mojego ustosunkowania się do reklamacji) przesyłając go drogą elektroniczną (na adres kontakt@linberry.pl) lub pocztową.

W formularzu zaznacz czego oczekujesz, możesz wybrać:
1) żądanie wymiany produktu na wolny od wad,
2) żądanie usunięcia wady,
3) złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny,
4) złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Na ustosunkowanie się do reklamacji mam 14 dni. Mogę Cię też poprosić o przesłanie do mnie produktu, czy też zrobienia zdjęcia, w celu stwierdzenia rzeczywistej wady. 

Formularz reklamacyjny do pobrania tutaj.

Jeśli coś jest niejasne i masz pytania: pisz śmiało na adres kontakt@linberry.pl.

Shopping Cart